Психологічна служба школи забезпечує:
Створення умов для розвитку здібностей обдарованих учнів
Дослідження причин низьких досягнень учнів
Робота з підлітками девіантної поведінки – встановлення причин соціального розладу, надання допомоги щодо їх усунення
Психологічний супровід інклюзивної освіти
Допомога членам педагогічного колективу оволодіти компетентнісним підходом, психологічна підтримка вчителів та керівників гуртків
Проведення психолого-педагогічного практикуму для батьків з проблемних питань
Соціальний педагог забезпечує соціально-педагогічний патронат дітей та молоді у навчальному закладі, сприяє взаємодії навчального закладу, родини, служби у справах неповнолітніх, соціального захисту, центру соціальних служб для молоді, кримінальної міліції та інших підрозділів місцевої державної адміністрації, органів місцевого самоврядування, неурядових та громадських організацій з метою адаптації дітей до соціального середовища і створення сприятливих умов для їхнього розвитку.
Виконує діагностичну, прогностичну, консультативну, захисну, профілактичну, соціально-перетворювальну та організаційну функції.
Здійснює посередництво між навчальним закладом, родиною, громадськістю, організує їх взаємодію, об’єднання зусиль з метою створення у соціальному середовищі умов для всебічного розвитку дітей, підлітків як особистостей, їхнє благополуччя у мікросоціумі.
Вивчає індивідуальні особливості учнів, особливості мікроколективу (класу чи референтної групи), шкільного колективу в цілому, неформальних молодіжних об’єднань.
Виявляє інтереси і потреби, труднощі та проблеми, відхилення у поведінці учнів.
Досліджує спрямованість впливу мікросередовища, особливостей сім’ї та сімейного виховання, позитивного виховного потенціалу у мікрорайоні та джерела негативного впливу на дітей і підлітків.
Прогнозує на основі спостережень та досліджень посилення впливу негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації, що впливає на розвиток особистості учня або групи.
Прогнозує результати навчально-виховного процесу з урахуванням найважливіших чинників становлення особистості.
Визначає завдання, форми, методи соціально-педагогічної роботи з учнями, способи розв’язання особистих та соціальних проблем з використанням сучасних освітніх технологій, цифрових освітніх ресурсів.
Дає рекомендації (поради) учням, батькам або особам, що їх замінюють, вчителям та іншим педагогічним працівникам з питань соціальної педагогіки; своєчасно надає необхідну консультативну соціально-педагогічну допомогу дитячим, молодіжним об’єднанням, дітям, підліткам, які потребують піклування чи перебувають у складних життєвих обставинах тощо.
Вживає заходів щодо соціального захисту і соціальної допомоги, реалізації прав і свобод учнів; представляє їхні інтереси у різноманітних інстанціях (службі у справах неповнолітніх, міліції, суді тощо).
Переконує учнів у доцільності дотримання соціально значимих норм та правил поведінки, ведення здорового способу життя; сприяє попередженню негативних явищ в учнівському середовищі.
Дотримується педагогічної етики, поважає гідність кожного учня, захищає учнів від будь-яких форм фізичного або психічного насильства, запобігає вживанню ними алкоголю, наркотиків, іншим шкідливим звичкам, пропагує здоровий спосіб життя.
Здійснює заходи щодо профілактики правопорушень неповнолітніх, дитячого побутового, дорожньо-транспортного травматизму, пожеж.
Бере участь у роботі педагогічної ради, підготовці і проведенні батьківських зборів.