Норм.-правові документи

Шановні вчителі! Звертаємо Вашу увагу на тривалість уроків з використанням технологій дистанційного навчання.

Тривалість навчальних занять, визначена Законом "Про повну загальну середню освіту", зберігається: 35 хвилин для 1 класу, 40 хвилин для 2-4 класів, 45 хвилин для 5-12 класів. Обмежується лише час безперервної роботи з комп'ютером для уникнення ризиків для здоров'я. Початок уроку (згідно зазначеної тривалості для кожної вікової групи) вчитель використовує для синхронної взаємодії (онлайн) - для пояснення або загального огляду матеріалу навчального заняття, практичного закріплення вивченого, застосування інтерактивних прийомів навчання, перевірки результатів навчання тощо. Решту часу навчального заняття - 25 хвилин - вчитель організовує роботу в асинхронному режимі, тобто офлайн, без комп'ютера. Учні можуть виконувати вправи у робочому зошиті, працювати з текстом і завданнями у підручнику, виконувати творчі завдання тощо. Також наприкінці заняття вчитель може повернутися до режиму відеоконференції (для обговорення виконаних завдань, рефлексії, роботи з електронною освітньою платформою тощо).

розклад гуртків.docx
1.pdf

Алгоритм дій у командній роботі в умовах дистанційного навчання в закладі освіти

Як організувати якісне навчання з використанням цифрових технологій, надихати й мотивувати учнів, давати раду технічним проблемам? Над цим запитанням замислюються багато вчителів.

Учителі надають освітні послуги шляхом застосування у навчанні сучасних інформаційно-комунікативних технологій за певними освітніми рівнями відповідно до Державних стандартів освіти.

Отримання навчальних матеріалів, спілкування між суб’єктами дистанційного навчання під час навчальних занять забезпечуються передачею відео-, аудіо, графічної та текстової інформації у синхронному або асинхронному режимі.

Електронні освітні веб-ресурси для дистанційного навчання в нашому освітньому закладі:

Реалізувати на практиці дистанційне навчання вчителям допоможуть прикріплені документи з рекомендаціями, алгоритмами, а також посібники.

Світ стає дедалі мобільнішим, освіта — дедалі більш індивідуалізованою та гнучкою; отже, щодня виникають нові й нові причини для того, щоб учні мали змогу навчатися дистанційно. Сподіваємось, що ці методичні рекомендації стануть першими цеглинами в підвалинах нового досвіду української школи з дистанційної освіти, до яких згодом додаватимуться нові знання, вміння та методики, напрацьовані українськими вчителями.

Текстові матеріали/посібники:

1. Як технічно організувати дистанційне навчання – покрокова інструкція.

2. Методичні рекомендації - дистанційна освіта. 

3. Як використовувати google classroom - інструкція для вчителів.

4. Алгоритм організації формувального оцінювання.

5. Види навчальної діяльності по онлайн-та офлайн форматах.

6. Рекомендації для організації дистанційного навчання за допомогою освітньої платформи.

7. Синхронний і асинхронний формат дистанційного навчання.